جمعه 31 فروردین 1403

ایرانی‌ها دشمن شناس ترین مردم در جهان هستند

- پایگاه خبری اخبار بناب شهرستان بناب

امام جمعه بناب ضمن قدردانی از مردم کشورمان به جهت حضور حماسی در مراسم یوم الله ۲۲ بهمن گفت: ایرانی‌ها دشمن شناس ترین مردم در جهان هستند.

به گزارش اخبار بناب به نقل از مهر؛ حجت الاسلام شیخ مصطفی باقری بنابی در خطبه‌های آئین دشمن شکن جمعه شهرستان بناب با بیان اینکه این حضور حماسی در سراسر کشور یک معجزه الهی بوده و قابل تقدیر و تشکر است افزود: هزاران پیام رسان، گزارشگر و خبرنگار با انتشار حقایق از صحنه‌های مختلف این حضور حماسی به دشمنان نظام نشان دادند که ملت بزرگ ایران علیرغم تمام فشارها و تحریم‌ها در وسط میدان قرار گرفته و با تمام شرایط اقتصادی با تحمل تمام سختی‌ها از انقلاب خود محافظت می‌کند.

وی تصریح کرد: مردم ایران اسلامی نشان دادند که دشمن شناس ترین ملت روی زمین ملت ایران هستند و با گذشت چهل و دو سال از پیروزی انقلاب اسلامی این ملت روشن و آگاه دنباله رو نظام و رهبری انقلاب هستند.

خطیب جمعه شهرستان بناب خاطرنشان کرد: طبیعی است در یک کشور بیش از ۷۵ میلیون نفری کسانی هم هستند که دارای افکار مغایر بوده و اگر نبود باید تعجب می‌کردیم و قطعاً این عده افراد محدود غیر از این فکر می‌کنند و در تمام انقلاب‌ها و در زمان پیامبر اکرم (ص) و انبیا الهی نیز ایشان با مخالفانی روبرو بودند.

حجت الاسلام باقری بنابی با بیان اینکه جریان حق همیشه تلخ است و جریان حق معارض و دشمنانی داشته است؛ تصریح کرد: کارهای بزرگ هزینه بزرگ دارد و در مقابل انسان‌های بزرگ و کارهای بزرگ دشمنان بزرگی نیز در کمین هستند.

وی اذعان کرد: ۴۲ سال از عمر پربرکت نظام اسلامی می‌گذرد ولی هنوز وسط راه هستیم و اگر امروز به زعم برخی‌ها برخی کشورها پیشرفت‌هایی داشته‌اند، قطعاً صدها سال برای رسیدن به آن مقاومت کردند.

رئیس شورای فرهنگ عمومی شهرستان بناب گفت: امروز تمام عقلای جهان و ملت‌های آگاه دنیا به حال مردم ایران غبطه می‌خورند و قطعاً به برکت انقلاب در ۴۲ سال گذشته دستاوردهای زیادی نصیب این کشور و ملت شده است.

حجت الاسلام باقری بنابی افزود: این ملت برای رسیدن به این موفقیت و جایگاه ارزشمند هزینه‌های زیادی داده و توانسته در برابر تحریم‌های ظالمانه بطور معجزه وار از سختی‌ها عبور کند.

http://www.akhbarbonab.ir/2391/(در یک برگهٔ جدید باز می‌شود)

درباره‌ی سردبیر

سردبیر پایگاه خبری «اخبار بناب»

همچنین ببینید

14010812000485 Test PhotoN - پایگاه خبری اخبار بناب شهرستان بناب

اهدایی ۷۱۰ خنچه، ۱۱ سری جهیزیه و ۹ سری سیسمونی به نیازمندان بناب

در آستانه سال نو، ۷۱۰ خنچه، ۱۱ سری جهیزیه و ۹ سری سیسمونی به همت بانوان و فعالان قرآنی خیریه زینبیه (س) بناب به نیازمندان تازه عروس در شهر دارالمومنین بناب اهدا شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

5 × 2 =