پنج‌شنبه 6 اردیبهشت 1403

اگر دولت ها ولایی باشند مردم و کشور آسیب نخواهند دید

معاون سیاسی و امنیتی استاندار آذربایجان شرقی خبر داد: اگر دولت ها ولایی باشند مردم و کشور آسیب نخواهند دید

kfft - پایگاه خبری اخبار بناب شهرستان بناب

به گزارش پایگاه خبری اخبار بناب؛ معاون سیاسی و امنیتی استاندار آذربایجان شرقی در مراسم تکریم و معارفه فرماندار بناب، انقلاب اسلامی را حاصل ناعدالتی و تبعیض رژیم طاغوت و وابسته بودن کشور به استکبار جهانی دانست و گفت: در زمان طاغوت هر فرد آمریکایی آزاد به انجام هرگونه جنایت در کشور بود.

تراب محمدی با اشاره به اینکه قیام ۲۹ بهمن تبریز که در آستانه آن قرار گرفته ایم مقدمه ای بر انقلاب اسلامی بود، افزود: امام خمینی (ره) مبارزات خود را با پشتیبانی مردم ادامه داد تا در روز ۲۲ بهمن انقلاب اسلامی ایران پس از سال ها مبارزه به پیروزی رسید.

وی با بیان اینکه دولت آیت الله رئیسی دولتی مردمی، انقلابی، پای کار و ولایی است گفت: اگر دولت ها ولایی باشند مردم شاهد آسیب هایی که در ۸ سال گذشته به کشور وارد شد نمی شدند.

وی با بیان اینکه اگر تمامی مسائل در طول ۸ سال گذشته به برجام گره نمی خورد امروز شاهد این مشکلات نبودیم گفت: تا زمانی که خائن واقعی را از خادم واقعی تشخیص نداده ایم این مشکلات وجود خواهد داشت.

وی مشکلات را حاصل بی تدبیری ها دانست و افزود: معتقدیم با حوصله و با وحدت می توان مشکلات را حل نمود.

وی اقدامات انجام شده در طی ۶ ماه گذشته را بسیار خوب دانست و گفت خوشبختانه امروز اتحاد و انسجام خوبی بین نمایندگان و دولت وجود دارد.

معاون سیاسی و امنیتی استاندار، شهرستان بناب را شهرستانی فرهنگی و مذهبی دانست که اقدامات خوبی در حوزه صنعت در این شهرستان انجام شده است.

محمدی با اشاره به اینکه شهرستان بناب در حوزه صنعت پیشرفت های بسیار خوبی داشته است بر لزوم سرمایه گذاری در حوزه گردشگری در این شهرستان تاکید کرد.

وی ضمن تشکر از زحمات و خدمات ارزنده آقای فتحی در طی ۱۸ ماه گذشته گفت رویکرد دولت استفاده از نخبگان بومی است که خوشبختانه شهرستان بناب دارای این ظرفیت است.

وی رضا لعلی فرماندار جدید شهرستان بناب را فردی ولایی و انقلابی دانست و گفت: ایشان از خانواده ای هستند که برای نظام و کشور هزینه دادند و قطعا منشا خدمت و خیر برای شهرستان خواهند بود.
انتهای خبر/ ذاکر احمدزاد

jfyu - پایگاه خبری اخبار بناب شهرستان بناب

درباره‌ی سردبیر

سردبیر پایگاه خبری «اخبار بناب»

همچنین ببینید

photo ۲۰۲۴ ۰۳ ۰۲ ۰۹ ۱۶ ۱۶ - پایگاه خبری اخبار بناب شهرستان بناب

مسئولان پیام حضور حماسی مردم در انتخابات را دریافت کرده و مشکلات اقتصادی را رفع کنند/شهید باکری نه تنها یک فرمانده نظامی بلکه یک فرمانده اخلاق و معنویات بود

مسئولان پیام حضور حماسی مردم در انتخابات را دریافت کرده و مشکلات اقتصادی را رفع کنند

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

15 − 8 =