شنبه 1 اردیبهشت 1403

اهدای ۹ سری جهیزیه به نو عروس های نیازمند در بناب

13636189 617 - پایگاه خبری اخبار بناب شهرستان بناب

بانوان سخاوتمند بنابی همزمان با فرا رسیدن سال نو ۹ سری جهیزیه به نوعروسان نیازمند در بناب اهدا کردند.

به گزارش اخبار بناب؛ به همت بانوان مسجد انقلاب شهرستان بناب ۲۰۰ خنچه عید، ۹ سری جهیزیه عروس و ۱۰ سری وسایل سیسمونی به نوعروسان نیازمند شهرستان بناب اهدا  شد.

به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان، ۲۰۰ خنچه عید شامل مواد غذایی، حبوبات، آجیل، لباس ، کفش، مرغ و گوشت هر بسته به ارزش پانصد هزار تومان و در مجموع به مبلغ صد میلیون تومان در بین نو عروسان نیازمند شهرستان بناب توزیع شد.

حجت الاسلام  روحانی مسئول موسسه خیریه  مسجد انقلاب شهرستان بناب گفت: بانوان سخاوتمند مسجد انقلاب در دو ماهه آخر سال موفق شدند ۹ سری جهیزیه  در مجموع به مبلغ صد و هشت میلیون تومان و ۱۰ سری وسایل سیسمونی در مجموع به مبلغ هشتاد میلیون تومان را در بین  نو عروسان نیازمند بنابی توزیع کنند.

او افزود: این بانوان در یازده ماهه نخست امسال  بیش از صدمیلیون تومان وام قرض الحسنه در بخش‌های مختلف به نسبت موضوعات و تقاضا‌های مردم پرداخت نموده اند.

گفتنی است موسسه خیریه مسجد انقلاب بناب از بدو تاسیس که به همت بانوان قرآنی مدیریت می‌شود بیش از یک هزار سری جهیزیه تحویل نیازمندان بنابی داده است.

http://www.akhbarbonab.ir/?p=2691(در یک برگهٔ جدید باز می‌شود)

درباره‌ی سردبیر

سردبیر پایگاه خبری «اخبار بناب»

همچنین ببینید

photo ۲۰۲۴ ۰۳ ۱۷ ۱۰ ۴۱ ۲۰ - پایگاه خبری اخبار بناب شهرستان بناب

یادداشت/پیام تشکر دکتر وحید رضایی رئیس سابق شبکه بهداشت و درمان بناب از مسئولان و مردم شهرستان بناب

دکتر وحید رضایی رئیس سابق بهداشت و درمان شهرستان بناب با پیامی از زحمات تمامی مسئولان شهرستان و مردم فهیم بناب تقدیر و تشکر کرد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دو × 3 =