جمعه 10 فروردین 1403

استاد دانشگاه بناب بعنوان نماینده وزیر در هیات امنای موسسه آموزش عالی ربع رشید منصوب شد

طی حکمی از طرف وزیر علوم، دکتر علی حاجی بدلی، استاد دانشگاه بناب بعنوان نماینده وزیر در هیات امنای موسسه آموزش عالی ربع رشید منصوب شد.

- پایگاه خبری اخبار بناب شهرستان بناب

به گزارش پایگاه خبری اخبار بناب؛در این حکم آمده است: 

جناب آقای دکتر علی حاجی بدلی

با سلام و احترام؛ 
ضمن سپاس از زحمات جنابعالی در کمک به پیشبرد اهداف آموزش عالی، به استناد بند«۲» ماده ۸ اساسنامه موسسه آموزش عالی غیر دولتی – غیرانتفاعی ربع رشید به موجب این حکم به سمت نماینده اینجانب در هیئت امنای موسسه مذکور به مدت ۴ سال منصوب می شوید.

گفتنی است دکتر علی حاجی بدلی استاد گروه آموزشی ریاضی و علوم کامپیوتر دانشگاه بناب، متولد ٢۵ اسفند ماه ١٣۵٧ شهرستان بناب، تدریس بیش از ٢٠ عنوان درس در مقاطع کاردانی، کارشناسی، کارشناسی ارشد و دکتری تخصصی، دبیر علمی ششمین سمینار هندسه و توپولوژی ایران، بالغ بر ٧٠ مقاله تالیفی و ارائه شده در کنفرانس ها، تالیف و ترجمه ٢ کتاب و داوری آثار پژوهشی، راهنمایی بالغ بر ٣٠ پایان نامه کارشناسی ارشد و ۶ رساله دکتری را در کارنامه آموزشی و پژوهشی خود دارد.

این جوان نخبه بنابی تحصیلات قبل از دانشگاه خود را در شهرستان بناب گذرانده و پس از قبولی در رشته ریاضی محض دانشگاه تبریز تا مقطع دکتری در دانشگاه تبریز ادامه تحصیل داده است. پس از قبولی در مقطع دکترای تخصصی دانشگاه تبریز از سال ١٣٨٣ به عنوان بورسیه دانشجویان دکتری در دانشکده فنی و مهندسی بناب فعالیت خود را آغاز نموده است. در فروردین ماه ١٣٨٧ از رساله دکتری خود دفاع نموده و فعا لیت خود را به عنوان عضو هیات علمی در مجتمع آموزش عالی بناب آغاز نمود، به مدت نزدیک به ٣ سال از شهریور ماه ١٣٨٧ لغایت تیر ماه ١٣٩٠ ، به عنوان معاونت آموزشی، دانشجویی و فرهنگی دانشگاه، سرپرست معاونت اداری و مالی به مدت نزدیک به ١١ ماه از شهریور ماه ١٣٩٠ لغایت مهر ١٣٩١ ، عضو هیات اجرایی جذب دانشگاه از سال ١٣٨٨ ، معاونت دانشجویی، فرهنگی و اجتماعی دانشگاه از آبان ١٣٩١ الی شهریور ١٣٩٢ ، معاونت آموزش و پژوهش از مرداد سال ١٣٩٣ لغایت آذر ١٣٩۵ و نماینده وزیر در تشکلهای اسلامی دانشگاهیان از آبان ١٣٩٨ لغایت آبان ماه ١۴٠٠ از جمله سمتهای اجرایی او در دانشگاه میباشد. از سال ١٣٨٩ لغایت ١٣٩۶ به عنوان معاون آموزش و پژوهش در کانون بسیج اساتید دانشگاه بناب بعنوان رزومه اجرایی او در حوزه آموزش عالی می‌باشد.

درباره‌ی سردبیر

سردبیر پایگاه خبری «اخبار بناب»

همچنین ببینید

photo ۲۰۲۴ ۰۳ ۱۵ ۲۰ ۵۷ ۱۹ - پایگاه خبری اخبار بناب شهرستان بناب

تغییر مدیریت در شبکه بهداشت و درمان شهرستان بناب

طی حکمی از طرف دانشگاه علوم پزشکی تبریز با رفتن دکتر وحیدرضایی و آمدن دکتر اصغر باقری تغییر مدیریت در رئیس شبکه بهداشت و درمان شهرستان بناب انجام گرفت.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

7 + 12 =