جمعه 10 فروردین 1403

اختتامیه دوره مربیگری D آسیا در بناب برگزار شد

مراسم اختتامیه دوره مربیگری D آسیا در بناب برگزار شد.

photo ۲۰۲۲ ۰۹ ۲۹ ۱۵ ۳۸ ۳۰ - پایگاه خبری اخبار بناب شهرستان بناب

به گزارش پایگاه خبری اخبار بناب؛ با حضور رئیس ورزش و جوانان بناب،حسین زاده مسئول کمیته آموزش هیئت فوتبال استان، جمشید خیرالهی رئیس هیئت فوتبال بناب و مسئولین این هیئت و مربیان شرکت کننده مراسم اختتامیه دوره مربیگری D آسیا در سالن کنفرانس مجتمع ولایت برگزار شد.

رئیس ورزش و جوانان بناب در این مراسم با بيان اهميت توجه به مسائل اخلاقی در ورزش، خاطر نشان كرد: اخلاق مداری باید سرلوحه کار مربیان باشد تا بتوانند در کار مربیگری شان موفقیت بیشتری کسب کنند چرا که مربی بيشترين تاثيرگذاری را هم از نظر فنی و هم نظر تربيتی روی ورزشكار دارد و به همين خاطر بايد توجه ويژه ای روی مسائل اخلاقی داشته باشد.

سید مجید یزدانی برگزاری چنین دوره هایی را باعث ارتقای سطح دانش روز مربیان شهرستان دانست و خواستار تداوم دوره ها و برگزاری کلاس درجه D مربیگری برای بانوان در آینده نزدیک شد.

در پایان این مراسم ۱۹ نفر از شرکت کنندگان پس گذراندن دوره های تئوری و عملی موفق به دریافت کارت مربیگری درجه D آسیا شدند.

پایان خبر/ ذاکر احمدزاده

درباره‌ی سردبیر

سردبیر پایگاه خبری «اخبار بناب»

همچنین ببینید

photo ۲۰۲۴ ۰۳ ۱۵ ۲۰ ۵۷ ۱۹ - پایگاه خبری اخبار بناب شهرستان بناب

تغییر مدیریت در شبکه بهداشت و درمان شهرستان بناب

طی حکمی از طرف دانشگاه علوم پزشکی تبریز با رفتن دکتر وحیدرضایی و آمدن دکتر اصغر باقری تغییر مدیریت در رئیس شبکه بهداشت و درمان شهرستان بناب انجام گرفت.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

11 + 20 =