جمعه 10 فروردین 1403

اجلاسیه مجمع عالی بسیج شهرستان بناب برگزار شد/ساخت ۳۵ باب خانه محروم در سطح محلات شهرستان بناب

مجمع عالی بسیج شهرستان بناب با حضور مسئولان شهرستان، دبیران کارگروههای تخصصی بسیج با هدف مطالبه گری و بررسی مشکلات شهرستان در سپاه ناحیه بناب برگزار شد.

photo ۲۰۲۲ ۱۰ ۲۲ ۱۷ ۱۸ ۰۱ - پایگاه خبری اخبار بناب شهرستان بناب

به گزارش پایگاه خبری اخبار بناب؛ سرهنگ پاسدار یحیی حیدری در این مجمع به اقدامات بی‌منت بسیج در شهرستان بناب اشاره کرد و گفت: توضیع بیش از ۶۵ هزار بسته معیشتی، بازسازی چهل یادمان شهدا، اهدای ۵۰ سری جهیزیه و تشکیل اکیپ های پزشکی در مناطق محروم از جمله این اقدامات بوده است.

وی از برقراری ۵۰ صندوق قرض الحسنه در سطح شهرستان خبر داد و گفت: تاکنون ۱۵۰ میلیارد ریال وام خود اشتغالی با مشارکت کمیته امداد و سپاه ناحیه بناب به شهروندان تخصیص یافته که به طور مستقیم برای ۳۰۰ نفر اشتغال ایجاد کرده است.

سرهنگ پاسدار حیدری ساخت ۳۵ باب خانه محروم در سطح محلات شهرستان را از دیگر اقدامات شایسته بسیج دانست و افزود: این ها همگی در سایه تفکر و روحیه بسیجی نهفته اند.

فرمانده سپاه ناحیه بناب تفکر بسیجی را شاه کلید رفع مشکلات جامعه دانست و گفت: تحقق گام دوم انقلاب، بهینه سازی مصرف انرژی و ایجاد محله اسلامی از جمله برنامه‌هایی است که برای پیشبرد اهداف باید در شهرستان اجرایی شوند.

انتهای پیام/ ذاکر احمدزاده
کانال اخبار بناب در پیام رسان ها

ایتا @akhbarbonab
سروش splus.ir/akhbarbonab
تلگرام @akhbare_bonab

درباره‌ی سردبیر

سردبیر پایگاه خبری «اخبار بناب»

همچنین ببینید

photo ۲۰۲۴ ۰۳ ۱۵ ۲۰ ۵۷ ۱۹ - پایگاه خبری اخبار بناب شهرستان بناب

تغییر مدیریت در شبکه بهداشت و درمان شهرستان بناب

طی حکمی از طرف دانشگاه علوم پزشکی تبریز با رفتن دکتر وحیدرضایی و آمدن دکتر اصغر باقری تغییر مدیریت در رئیس شبکه بهداشت و درمان شهرستان بناب انجام گرفت.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

چهار × 1 =